Tràmits
En aquesta secció pot trobar els formularis dels tràmits administratius que es poden fer a l’Ajuntament de Redován. Aquests formularis hauran de ser lliurats en el registre d’entrada a l’Ajuntament de Redován, bé físicament o bé en el registre electrònic de la seu electrònica d’aquest Ajuntament mitjançant DNI electrònic o Signatura digital a:
Seu Electrònica
Tots els tràmits amb el teu Ajuntament a un Click
Instància general
Urbanisme
- Sol·licitud de llicència de primera ocupació
- Sol·licitud de llicència de Grua Torre
- Sol·licitud de llicència de parcel·lació o Segregació
- Sol·licitud de llicència d’obra major
- Sol·licitud de llicència d’obra major de més d’un habitatge
- Sol·licitud de Declaració Responsable per a l’exercici d’actes d’ús, transformació i edificacióndel sòl, subsòl i vol (Annex I). Llicència de Segona Ocupació
- Sol·licitud de certificat de compatibilitat urbanística (activitat innòcua)
- Sol·licitud de certificat de compatibilitat urbanística (llicència ambiental)
- Sol·licitud Llicència Ambiental
- Sol·licitud Comunicació Ambiental
- Sol·licitud Transmissió Llicències
Hisenda
L’Ajuntament té delegats els tributs en SUMA Gestión Tributaria