Francisco Martínez ressalta que el seu departament treballa braç a braç amb la resta d’àrees de l’Ajuntament en la realització de qualsevol esdeveniment

El regidor de Serveis Municipals, Obres i Parcs i Jardins de l’Ajuntament de Redovà, Francisco Martínez, ha fet hui balanç del mandat al capdavant d’un departament que com ell mateix ha ressaltat, “realitza totes les labors encaminades al fet que els *redovanenses compten amb els serveis, l’entorn i comoditats que mereixen en la seua vida diària”. Martínez ha estat acompanyat en la seua compareixença per l’alcalde, Emilio Fernández, qui ha destacat “la necessària implicació dels departaments que durant aquest mandat ha dirigit Francisco Martínez en pràcticament tota l’organització d’esdeveniments en el nostre municipi a més del treball propi de cadascun d’ells”.
L’edil ha recordat que fins a l’1 de gener, quan va entrar en vigor el nou contracte del servei d’aigua i clavegueram de Redovà, ha sigut la seua àrea la que s’ha encarregat d’aqueixa gestió, “alguna cosa que ens ha portat una gran part del nostre temps i esforç”. Com a exemple ha posat les labors de neteja i reparacions de la xarxa de clavegueram i pluvials, “tot un repte diari tenint en compte les condicions del terreny a Redovà, amb la muntanya, els *barracos i els escolaments”.
Serveis Municipals ha assumit, entre altres, les obres d’accessibilitat, manteniment de voreres, vorades, sots, tapes i reixetes d’embornals i pluvials, així com qualsevol desperfecte que haja aparegut als carrers, mentre que en parcs i jardins Francisco Martínez ha parlat de les tasques de poda, plantació i reg, així com del control de plagues i fumigacions. Possibilitar el funcionament de les fonts municipals o els jocs infantils en aquests espais d’oci i esplai ha sigut objecte del treball de l’àrea, així com el control i eliminació de plagues. “Sembla que no, però la labor de desinfecció, desinsectació i desratització és importantíssima”, ha dit l’edil, qui ha afegit que no solament és important “sinó fonamental per a mantindre la neteja i la salubritat als nostres carrers i davall d’elles”.
“Ha sigut necessari el treball de moltes persones, companys d’equip, tècnics d’aquesta casa i treballadors de la brigada, professionals que dia a dia fan tot el possible i es dediquen al benestar de la ciutadania”. D’aquesta manera ha parlat de la col·laboració i ajuda de la Policia Local en el departament de Senyalització, des d’on es gestiona el pintat de carrers, les zones d’aparcament, la col·locació i substitució de senyals de trànsit, etc.
En l’apartat de Cementeri s’ha realitzat la neteja i manteniment així com l’atenció al ciutadà davant qualsevol dubte, mentre que en enllumenat públic s’ha posat en marxa la *telegestión i el manteniment d’equips i lluminàries, així com la coordinació amb l’empresa encarregada de les reparacions i millores. “Desenvolupem el treball que permet que els problemes, grans o xicotets del dia a dia, siguen resolts de forma ràpida i eficaç”, mentre que Martínez ha relatat altres actuacions puntuals realitzades com l’acabat, pintat i col·locació de desguassos de l’acerat del Barri Sant Carles, la pintura de la pista de frontó i altres dependències esportives, el conveni amb l’empresa que realitza la recollida d’oli domèstic, les millores en diferents places com Francisco Ferrer, on es va instal·lar la zona de calistenia o les places Comunitat Valenciana i Príncep d’Astúries, “però sobretot destaquem la cooperació amb les diferents regidories en la preparació d’activitats de les festes, culturals o esportives”.
Francisco Martínez ha ressenyat així la “horitzontalitat” de la Regidoria de Serveis Municipals “perquè comparteix treball i necessitats amb la resta d’àrees, donant cobertura a les seues necessitats”. Finalment ha conclòs amb les actuacions dutes a terme en Sanitat, amb diferents reparacions en el consultori mèdic, substitució de mobiliari així com les campanyes que s’han desenvolupat en col·laboració amb altres administracions.