- El Consitori atendrà durant dues setmanes en horari de vesprada, de 16.30 a 19.30 hores, a les persones que demanen cita prèvia en el 96 675 40 25
L’Ajuntament de Redovà obri a partir de demà, dimarts 24 de setembre, una oficina d’informació i tramitació d’ajudes a afectats/as per les inundacions que funcionarà en horari de vesprada, de 16.30 a 19.30 hores, durant les pròximes dues setmanes. El portaveu de l’equip de govern i regidor d’Emergències, Adrián Ballester, i l’alcaldessa, Nely Ruiz, han anunciat hui la posada en marxa d’unes instal·lacions que estaran ateses per huit funcionaris municipals i que atendran les persones que prèviament demanen cita cridant a l’Ajuntament, al 96 675 40 25.
L’Ajuntament de Redovà obri a partir de demà, dimarts 24 de setembre, una oficina d’informació i tramitació d’ajudes a afectats/as per les inundacions que funcionarà en horari de vesprada, de 16.30 a 19.30 hores, durant les pròximes dues setmanes. El portaveu de l’equip de govern i regidor d’Emergències, Adrián Ballester, i l’alcaldessa, Nely Ruiz, han anunciat hui la posada en marxa d’unes instal·lacions que estaran ateses per huit funcionaris municipals i que atendran les persones que prèviament demanen cita cridant a l’Ajuntament, al 96 675 40 25.
“De moment es pot tramitar aquesta ajuda per a béns de primera necessitat, encara que encara no poden sol·licitar-se per a vehicles, però anirem informant de com sol·licitar-les una vegada estiguen, habilitant així mateix una altra línia per a persones que han perdut tot el seu habitatge, a les quals informarem personalment”, ha assegurat. Ballester també ha precisat que en tercer lloc estan les ajudes de l’Estat, habilitades després que el Consell de Ministres declarara la zona catastròfica. “En aquest sentit també es poden demanar ja, a través de la pàgina web de Protecció Civil, les ajudes per a habitatge i compra de mobles”. Si escau hi ha dos mesos que van començar a comptar dissabte passat per a sol·licitar-les.
Des de l’Ajuntament de Redovà es pretén simplificar al màxim els tràmits per als veïns i veïnes del municipi, “i per això hem posat en marxa aquesta atenció personalitzada amb cita prèvia”, ha dit l’alcaldessa, qui ha constret a les persones afectades al fet que sol·liciten aquesta atenció si la necessiten “perquè, sobretot en la de danys de primera necessitat dels habitatges, és de tramitació urgent i el termini acaba l’11 d’octubre”.