La iniciativa, fruit dels compromisos electorals, reforça la transparència i el bon govern apropant la informació institucional directament al mòbil dels redovanencs.
L’Ajuntament de Redován ha presentat hui RedApp, un nou servei gratuït de missatgeria a través de WhatsApp que permetrà a tota la ciutadania estar al corrent, en temps real, de l’actualitat municipal: bans, edictes, agenda cultural, activitats, emergències, talls de llum o d’aigua, subvencions, ajudes i molt més.
RedApp es configura com un canal unidireccional, és a dir, només d’enviament d’informació, evitant saturacions i assegurant un flux ordenat i clar dels missatges. Les comunicacions es realitzaran mitjançant llistes de difusió —no grups—, complint amb la normativa europea de protecció de dades.
Durant la presentació, el primer tinent d’alcalde i regidor de Transparència i Bon Govern, José Najar, ha destacat que “amb RedApp fem un pas més en el nostre compromís amb la transparència i el bon govern. Apostem per una administració oberta, pròxima i connectada amb els seus veïns, que escolta i comunica amb claredat.”
Com funciona RedApp? El sistema és molt senzill: l’usuari ha de guardar en la seua agenda el número 652 101 700 i, a continuació, enviar un missatge per WhatsApp amb la paraula ALTA. Una vegada reba un missatge de benvinguda, començarà a rebre la informació més rellevant del municipi.
Les comunicacions estaran actives tots els dies de la setmana entre les 8:00 i les 22:00 hores, i cal destacar que també serà una eina per a la comunicació en casos d’emergència.
L’Ajuntament garanteix el compliment del Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) i recorda que l’alta i la baixa del servei poden realitzar-se fàcilment enviant un missatge amb la paraula ALTA o BAIXA al mateix número.
José Najar ha conclòs animant la ciutadania a sumar-se a aquesta nova eina: “Amb RedApp, la informació municipal està a només un clic. Convidem tots els veïns a unir-se i formar part d’aquesta nova etapa de comunicació directa, transparent i eficaç amb el seu Ajuntament.”